سرمشق انتظار

اولین مطلب (شروع به کار)

جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۱۴ ب.ظ

 

به نام خداوند بخشنده و مهربان

وبلاگ سرمشق خیلی وقت بود که فعال شده بود ولی بدلیل اینکه هدف خاصی برای آن در نظر نگرفته بودیم به همین دلیل راکت مانده بود و آپدیت نمیشد و به نوعی از رده خارج شده بود ولی در چند وقتی که سایت از بین رفته بود و تصمیم به بازسازی سایت گرفتم دیدم خیلی از کارای من بی هدف و فقط برای سرگرم کردن خودم و دیگران بود و به نتیجه خوبی هم نرسیدم و بحث در اون مورد ابتر موند و الانم دست از پا دراز تر برگشته ام چون یگه سایتی در دست ندارم و کل محتوایی که توی این دو سال براش زحمت کشیده بودم طی مناسبت هایی از بین رفتند و الان فقط یه اسم خشک و خالی ازش مونده تا همین جا کافیه ....

الان من چی می خوام بکنم ؟

سوال خوبیه .... درسته من هر چی داشتم از بین رفت و الان درست توی نقطه صفر بودم ولی توی این چند وقته کارای دیگه ای کردم کردم و دارم شروع به فعالیت توی زمینه برنامه نویسی میکنم و ان شا ء الله در چند وقت آینده با این برنامه های بنده آشنا خواهید شد .

این وبلاگ هم فعلا فعال خواهد بود تا ببینم باید سایت رو بیارم اینجا یا وبلاگ رو ببرم توی سایت در کل هر کاری بکنم به فکر مخاطبینم خواهم بود تا اونا رو راضی نگه دارم پس با ما همراه باشید با زدن دکمه دنبال کردن وبلاک رو دنبال کنید و از آپدیت های وبلاگ با خبر بشید.

---------------------

تغییرات جدید 97/03/04

این وبلاگ برای انتشار فیش های تبلیغی می باشد.

نوع دسته بندی : موضوع / قالب محتوا / مخاطبین / مناسبت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی